דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי הזהב איך לא ליפול באירוע שלכם עם מתקנים מתנפחים - כתבה ראשונה 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 1480 פעמים ]

כללי הזהב איך לא ליפול באירוע שלכם עם מתקנים מתנפחים – כתבה ראשונה   השכרת מתקנים מתנפחים מאוד נפוצה בשנים האחרונות.חברות רבות קמו בתחום מתוך מטרה להיכנס לתחום ולנסות לקבל דריסת רגל בתחום. אולם,רובם הגדול של אלו שנכנסו לתחום של השכרת מתקנים מתנפחים ,בעצם ניסו ומנסים להרוויח את כל הקופה תוך חוסר ידיעה כי הם טועים בעצמם,מטעים את הציבור וגם עוברים על החוק. אחת השאלות היותר נפוצות בקרב לקוחותינו,היא כיצד לדעת שלא נפלתי במקרה על איזה מישהו שהחליט להיכנס לתחום ובעצם אקבל ממנו איזה מתקן מתנפח מצ'וקמק ולא משהו איכותי. האמת שזה קל לדעת.. ולהלן 10 כללי הזהב לדעת אם אתם עומדים ליפול באירוע שלכם עם מתקנים מתנפחים :  

    • מחיר זול-כבר בפרסום תוכלו לראות שמציעים לכם מתקנים מתנפחים במחיר זול במיוחד משאר החברות."אחד ב200 שניים ב-450 " "שלישי חינם" מבצעים כאלה ישר צריכים להדליק לכם אור אדום.
 

    • מודעות המציעות לכם מתקנים מתנפחים ש"מתקפלים קטן קטן ".."נכנסים לתוך צ'ימידן או תיק כחול קטנצ'יק".."שוקלים ממש מעט"..קחו בחשבון שקיבלתם מתקן מתנפח ב-300 ש"ח שעלה לאותו חאפר שקנה אותו 1000 ש"ח (במקרה הטוב) ב TOYS R US  ובעצם זה ששכרתם ממנו מימנתם לו 30 % מהקנייה.ולא נעים אבל יצאתם פראיירים..
   

    • היעדר תמונות או וידאו של מתקנים מתנפחים באתר.שימו לב שאלה שלא רוצים שתדעו מה הגודל האמיתי של המתנפחים או איך הם נראים באמת יגידו לכם ש"האתר עוד יומיים עולה" "המשלוח של המתנפחים הגיע רק עכשיו ועוד לא הספקתי להעלות תמונות" וכו.
 

    • היעדרות של בעל העסק מהפרסומים- מי שמשכיר מתקנים מתנפחים איכותיים,ישמח להופיע,לספר ולהציג את הסחורה שלו בגאון.ולכן תוכלו לראות סרטוני וידאו ששם הוא מציג את המתנפחים שברשות החברה,תוכלו לראות וידאו מאירועים שעשו ועוד.מי שברשותו מתקנים מתנפחים קטנים ולא איכותיים "יתבאס" לקחת אחריות על הסחורה שהוא מייצג ופוחד שתראו סרטון של יותר מדקה שבו ילדים עולים על מתקן מתנפח סיני פשוט והוא מתקפל אחרי שעולים עליו יותר מ-5 ילדים.."ק-ו-מ-ב-י-נ-ה"...כדברי רפי גינת.
 

    • בעל עסק נלהב שמוכן להגיע מרחק של חצי מדינה בשביל לתת לכם את המתקנים בעלות הובלה של 50 או 100 ש"ח בנוסף למבצע מתקנים מתנפחים שכבר קיבלתם.
הרי מה יש לו להפסיד ..אם יסרב תתעשתו ותגלו תקומבינה ותיקחו מתקנים מתנפחים איכותיים וגדולים לאירוע שלכם מספק אחר.אז כל עוד אתם בידיים שלו יהיה מוכן "להפסיד" 50 ש"ח דלק ולו רק שתיקחו את מתקני הניילון המצ'וקמקים שקנה אתמול בכפר השעשועים..   מתקנים מתנפחים ביתיים כמו אלה שהזכרנו בסעיפים הקודמים,מיועדים אך ורק לשימוש ביתי ו אינם מיועדים להשכרה .כך מציין גם היבואן הרשמי של מתקנים מתנפחים אלו (ובהמשך סידרת הכתבות נצרף גם את כללי הבטיחות של היבואן שכותב באופן רשמי כי אלו מתקנים מתנפחים שאינם מיועדים להשכרה או לשימוש מסחרי).   יתר כללי הזהב בכתבה הבאה. עד אז, תוכלו ליצור קשר בכל שעה ונשמח לעמוד לרשותכם וגם לקרוא עוד כתבות בתחום בפורום שלנו.              יום נפלא, מיקי דואק-חמישה בלונים-השכרת מתקנים מתנפחים ואירועים לילדים 052-2205454

 

 

בהצלחה. מיקי דואק הכותב הינו מנהל חברת האירועים-חמישה בלונים-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים. 052-2205454 www.5balonim.com info@5balonim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב